субота, 20. октобар 2012.

Umesto raspleta


“Nije me opterećivalo saznanje za koga ovo pišem.”
Milovan-Mića Jovanović, Kraj igre
Za danas sam, još pre 4 godine kad sam započinjao ovaj eksperiment, planirao tekst pod naslovom Rasplet. Međutim, nije došlo do raspleta. Pre 10 godina su počeli da mi se nižu neki veoma čudni događaji koji su mi izgledali kao neki „znakovi” da ću se u životu posvetiti nečem neobičnom i da ću u tome biti uspešan. To se nije desilo. Totalno sam zaglavljen sa svojim doktorskim studijama i ne vidim način da tu bilo šta promenim. Neka ovaj tekst bude u ovom pesimističnom obliku.
Za godinu dana ću postaviti tekst Zaključak i kome ću pisati o ishodu ovog eksperimenta. Ako se u mome slučaju pokaže da u mom slučaju retrokauzalnost ne postoji (odnosno ako za godinu dana ne postanem izuzetno poznat – na to su ozbiljno ukazivali oni znakovi koje sam možda izmislio i koji uopšte nisu bili stvarni), to još uvek ne znači da taj fenomen ne postoji.
Vidimo se 20. oktobra 2013.

Нема коментара: